چه نکاتی را در هنگام خرید دستگاه شیرینگ پک دست دوم باید مدنظر قرار دهیم؟

قیمت:

 اولین مسئله‌ای که از دستگاه شیرینگ پک دست دوم را باید مورد بررسی قرار دهید، قیمت آن است. قطعاً اگر که قیمت دستگاه شیرینگ پک دست دوم به اندازه دستگاه های مشابه در حالت نو باشد، کلاً ارزش خریدن ندارد بلکه شما باید با قیمت بسیار مناسب تری آن را پیدا کنید. 

تعمیرات و نگهداری

کارخانه یا شرکتی که از دستگاه استفاده می کند، چگونه از دستگاه نگهداری می کرد؟

 در برخی از شرکت ها، حتی بعد از 2 سال فقط فلز در دستگاه باقی می ماند. اما در برخی شرکت ها حتی دیده شده که دستگاه 10 سال است که کار می کند و دستگاه همچنان تمیز و قابل استفاده است.

 

مدت زمانی که دستگاه کار کرده است:

یکی از مهمترین معیارها در خرید شیرینگ پک مدرن زمان کار است، که در صورت وجود گرما باعث کاهش هزینه بیشتر (تا 60 درصد) نسبت به ماشین های مکانیکی همنوع که با حرارت تماس ندارند، می شود.

 

برای انتخاب و آگاهی از انواع  نایلون شیرینگ پک حتما روی لینک بزنید.

 

انواع مختلف دستگاه های شیرینگ پک کدامند؟

بسته به نوع بسته بندی مورد استفاده، دستگاه های شیرینگ پک انواع مختلفی دارند.

هر یک از این نوع ماشین ها دارای سیستم های بسته بندی متفاوتی هستند که برای آن کاربرد خاص بهترین هستند.

بنابراین آگاهی از نوع بسته بندی برای انتخاب محلول بسته بندی شیرینگ پک مناسب، ضروری است.

انواع دستگاه های شیرینگ پک اصلی عبارتند از:

  • ماشین شیرینگ پک تمام اتوماتیک
  • ماشین شیرینگ پک نیمه اتوماتیک
  • ماشین شیرینگ پک محفظه ای
  • ماشین شیرینگ پک تونلی
  • ماشین شیرینگ پک مهر و موم L
  • ماشین شیرینگ پک تجهیزات پرکن کیسه ای

مسائلی که حتما باید مد نظر گرفته شوند:

 

  • فرکانس مورد استفاده: اگر قرار است از دستگاه به صورت روزانه استفاده کنید، باید محیط را در نظر بگیرید. اغلب اوقات، وسایل برقی تبدیل به وسایلی برای هدر دادن پول تبدیل می‌شوند و قطعاً آن چیزی نیست که شما می‌خواهید. ایده ی خوبی است که هزینه ی مواد را در نظر بگیرید. اگر قرار است به طور مرتب از آن استفاده کنید، هزینه ی تجهیزات سنگین را مد نظر قرار دهید. لوازم جانبی سبک وزن برای محصولات سبک وزن و بدون ظرفیت بسته بندی بهترین هستند. 

 

بسته بندی محصولات:

با انواع مختلف تجهیزات بسته بندی موجود، باید بدانید که کدام یک از این تجهیزات برای شما بهترین است. مواد بسته بندی انواع مختلفی برای بسته بندی های مختلف دارد. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید جزئیات کامل نوع بسته بندی را به دست آورید.

 

گرمای بسیار مناسب:

کل عملکرد دستگاه به تونل گرمایی بستگی دارد که باعث جمع شدن لایه پلاستیکی می شود. بهتر است قبل از خرید آن را به طور کامل بررسی کنید. اغلب مشاهده می شود که عملکرد گرمایشی تجهیزات معمولی معیوب است. بنابراین همیشه ایده خوبی است که قبل از اینکه پول زیادی برای آن خرج کنید اطلاعات کافی را در رابطه با آن بدست آورید.

خرید چند دستگاه بسته بندی، قطعاً سوراخی در جیب شما بوجود می آورد. به همین دلیل است که ما مشتاقیم به شما کمک کنیم تا بفهمید چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید. بهتر است یک تحقیق کامل انجام دهید و سپس ادامه دهید و خرید خود را انجام دهند.

 

انواع مختلف دستگاه های شیرینگ پک دست دوم نحوه ی عملکرد آنها:

این دستگاه در سه مدل تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی موجود می باشد. در مدل نیمه اتوماتیک دستگاه به اپراتور نیاز دارد. تولید کننده وظیفه ی برش و پیچاندن اولین تکه پلاستیک در اطراف ظرف را بر عهده دارد. در سیستم تمام اتوماتیک این کار توسط خود دستگاه انجام می شود. پس از آماده سازی پلاستیک، مواد در قسمت اصلی قرار می گیرند. سپس پلاستیک با حرارت جمع آوری می شود و محصول بسته بندی می شود.

ماشین های شیرینگ پک به طور کلی از دو نوع جریان استفاده می کنند، جریان هایی که توسط الکتریسیته تولید می شوند و جریان هایی که توسط قطعه ی کار، گرم می شوند و نوع بخار که با نیروی بخار کار می کند.

 

  • دستگاه شیرینگ پک دست دوم تمام اتوماتیک: 

همانطور که از نام آن پیدا است، هیچ نیروی کار یا اپراتوری برای کار با دستگاه استفاده نمی شود و تمام کارها به صورت مکانیکی انجام می شود و به دنبال آن هیچ هزینه و نیروی اضافه ای مانند پرداخت حقوق به کارگر و یا هیچ اپراتور مرتبط با کار با دستگاه وجود ندارد. همچنین می توان نتیجه گرفت که قیمت تمام شده این ماشین آلات کمی بالاتر از انواع دیگر است، بنابراین برای صنایع و تولیدات بزرگ مناسب تر هستند.

 

  • دستگاه شیرینگ پک دست دوم نیمه اتوماتیک:

در مدل برش شیرینگ پک نیمه اتوماتیک، از نیروی انسانی و ماشین آلات استفاده می شود. پکیج های برش نیمه اتوماتیک، بسیار مقرون به صرفه تر از مدل های اتوماتیک هستند و هزینه ها را برای مشتری کاهش می دهند. ضمن اینکه دستگاه در رده قیمتی همان اتوماتیک و دستی است.

 

  • دستگاه شیرینگ پک دست دوم دستی:

این دستگاه ها از ساده ترین انواع دستگاه های شیرینگ پک هستند که توسط چندین اپراتور قابل استفاده هستند. از این دستگاه می توان به عنوان مقرون به صرفه ترین دستگاه شیرینگ پک، با کاربردهای متعدد حتی در منزل و یا در کارگاه های کم ظرفیت استفاده کرد.

حتما به مقاله ی قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی سر بزنید.

دستگاه شیرینگ پک دسته دوم خود را از کجا خریداری کنیم؟

مهم ترین نکته ای که در اینجا مطرح است این است که، ما دستگاهی را خریداری نمی‌کنیم که دارای ضمانت باشد. به همین دلیل است که باید دستگاه بسیار با کیفیتی را بتوانیم که خریداری کنیم.

این دستگاه باید توسط کارشناسان مورد تایید قرار بگیرد، چرا که حتی اگر که ما بخواهیم دستگاه شیرینک پک دست دوم دستی را خریداری کنیم، باز هم باید بودجه ی زیادی را برای آن کنار بگذاریم.

 توصیه ی اکید ما این است که حتماً این دستگاه شیرینگ پک را از شرکت های بسیار معتبر خریداری کنید. 

ما در شرکت پوشش پلاستیک صائن، سالهاست که تجربه ی تهیه و فروش انواع مختلف دستگاه‌های شیرینگ پک را داریم. فروش دستگاه شیرینک پک دست دوم، از هر نوعی نیز از جمله کارهایی است که ما به راحتی انجام می دهیم و به دلیل تجربه ی بسیار زیادی که در داخل از کشور و همچنین خارج از کشور در طول سالیان زیاد داریم، باعث شده است که بتوانیم انواع مختلفی از دستگاه های شیرینگ پک را تهیه کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.

منبع:

https://pooshesh-plastic.ir/shearing-pack/