تولید و فروش انواع محصولات پلاستیکی

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

چه چیزی باعث محبوبیت بالای فیلم استرچ شده است؟

مزایای فیلم استرچ

فیلم استرچ ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند، که هر کسی که با آنها کار می کند متوجه مزایای آن می شود. در اینجا به تعدادی از این مزایا اشاره می کنیم:

فیلم استرچ ها مقرون به صرفه هستند

یکی از مهم ترین عواملی که می بینیم استفاده از فیلم استرچ بسیار زیاد شده است، به خاطر صرفه ی اقتصادی است که این فیلم استرچ ها دارند. اگر که به موارد مشابه برای بسته بندی فکر کنید متوجه میشوید که فیلم استرچ ها نسبت به بقیه موارد بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

فیلم استرچ ها تنوع بسیار بالایی دارند

به خاطر تنوع بسیار بالایی که در انواع فیلم استرچ ها وجود دارد، شما می توانید به راحتی با توجه به کاربری خودتان یک نوع از آن را انتخاب و از آن استفاده کنید. مثلا در یک کاربری بعد از بسته بندی شما نیاز دارید که بارکد روی محصول را بخوانید یا ثبت کنید یا … و باید جلد محصول مشخص باشد، پس از نوع بی رنگ آن استفاده می کنید، چرا که نوع تیره، مات و … نیز دارد.

فیلم استرچ ها باعث صرفه جویی در زمان و مکان می شوند

با استفاده از فیلم استرچ های پالت بند می بینیم که می توان محصولات زیادی را در کنار یکدیگر بسته بندی کرد. که هم صرفه جویی در زمان می شود و هم در مکان قرار گیری محصولات بعد از بسته بندی.

فیلم استرچ ها محافظت از محصولات شما را زیاد می کنند

با استفاده از فیلم استرچ ها شما می توانید از محصولاتتان در مقابل گرما، سرما، رطوبت، خاک و … مراقبت کنید. حتی خوب است که بدانید که اگر جایی که محصولات خود را جابجا میکنید دارای فضایی متفاوت مثل اشعه های فرابنفش و … باشد، با تهیه ی فیلم استرچ های یو وی دار می توانید به راحتی مشکل خود را برطرف کنید. که هیچ چیز دیگری چنین امکاناتی را به شما نمی دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پوشش پلاستیک

انواع دستگاه شیرینگ پک کدامند؟

انواع دستگاه شیرینگ پک:

دستگاه های نایلون شیرینگ پک بطور کلی به دو دسته تونلی و کابینی تقسیم میشوند:

شیرینگ پک کابینی:

دستگاه شیرینگ پک کابینی به دلیل کوچک و قابل حمل بودن بسیار پرکاربرد هستند و برای بسته بندی محصولات مختلف در صنایع بسته بندی و به شکل دستی استفاده می شود. این دستگاه های شیرینگ به شکل میزهایی هستند که قسمتی برای قرار دادن محصول دارند. دستگاه شیرینگ کابینی با استفاده از گرمای ایجاد شده توسط المنت های برقی اقدام به گرم کردن نایلون برای پیچیدن نایلون دور محصول می شوند.

کاربرد دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی به دلیل کوچک بودن ابعاد آن نسبت به دستگاه شیرینگ تونلی، بیشتر در کسب و کارهای کوچک، قنادی‌ها، فروشگاه‌ها، انتشاراتی‌ها و کتابفروشی‌ها و به طور کلی هر کسب و کاری که نیاز به پلمپ و بسته بندی جمع و جور محصولات دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه کار دستگاه شیرینگ کابینی

نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ کابینی بدین صورت است که ابتدا اپراتور رول پلاستیک متناسب با محصول را در قسمت رول بازکن قرار داده و از مسیر در نظر گرفته شده عبور می دهد. سپس میزکشویی رول را بر اساس عرض محصول به گونه ای قرار می دهد که پس از انجام عملیات دوخت و برش ضایعات ایجاد شده در قسمت بیرونی دوخت و به سمت اپراتور قرار گیرد.

شیرینگ پک تونلی:

دستگاه شیرینگ تونلی بیشتر در صنایع و کارخانجات و کارگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و اولویت انتخاب این دستگاه، بسته بندی محصولات در تیراژ بالا می باشد و به این خاطر صنایع سراغ این مدل دستگاه می روند. شیرینگ پک تونلی؛ همانطور که از نام آن پیداست، با داشتن یک تونل حرارتی، فرآیند چسباندن نایلون به محصول و خنک کردن آن را انجام میدهد. محصول توسط نوار نقاله به داخل تونل حرارتی هدایت می شود.

همچنین شما می توانید مقالات زیادی را در زمنیه های نایلون گلخانه ای و فیلم استرچ را در سایت پوشش پلاستیک صائن مورد مطالعه قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پوشش پلاستیک

پوشش پلاستیکی برای گلخانه بهتر است یا شیشه ای؟

پوشش شیشه ای یا پلاستیکی ؟ کدوم گزینه برای گلخانه بهتر است ؟

پوشش شیشه ای گلخانه حدود 60 سال است که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و تنها برای گلخانه هایی که از مساحت کمی برخورد دارند یا موارد خانگی به صرف است ، از معایب گلخانه شیشه ای در مساحت های بالا می توان به :

  • هزینه بسیار زیاد برای اسکلت و خود شیشه گلخانه
  • هزینه بالا برای تنظیم دما
  • نبود امکان برای اضافه کردن برخی از افزودنی ها
  • نبود مقاومت کافی در برابر شرایط هوایی

پوشش شیشه ای گلخانه تنها در مواردی خانگی یا مساحت های کم کاربردی است .

از مزایا گلخانه شیشه ای هم می توان به نبود نیاز برای تعویض نایلون ها هر چند سال یکبار اشاره کرد ، که در صورت تعویض کشت محصول نیازمند تعویض شیشه ها هم خواهد بود .

قیمت روز نایلون گلخانه

 قیمت روز نایلون گلخانه به علت تغییر نوسنات شدید قیمت مواد اولیه دائما در حال تغییر است. با این که جدول لیست قیمت نایلون گلخانه را در همین صفحه برای شما، به اشتراک گذاشتیم اما ممکن است تغییرات کوچکی را داشته باشیم. نایلون گلخانه قیمت های متفاوتی دارند، علت این تفاوت این است که، کارخانه‌داران با مشخصات گوناگونی به صورت پیش فرض، پلاستیک مناسب برای گلخانه تولید می‌کنند، همچنین با توجه به معیار مشتری می‌تواند، نایلون‌های عریض گلخانه‌ای سفارشی باشد. همچنین عوامل زیاد دیگری هم در تغییر قیمت پلاستیک گلخانه باعث متفاوت بودن قیمت‌ها و تغییر زیاد آن‌ها شده است. بدیهی است قیمت نایلون ضخیم گلخانه به مراتب گران تر از نایلون‌هایی با ضخامت کم است. همچنین نایلون گلخانه یووی دار، از نایلون بدون افزودنی یووی، قیمت بیشتری دارد. جهت اطلاع دقیق از قیمت نایلون مخصوص گلخانه با شماره های قید شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نایلون گلخانه ارزان نخرید!

مسئله مهم در رابطه با اصلی‌ترین روش‌های کاهش هزینه، استفاده از مواد اولیه درجه ۲ و ۳ است. به عبارتی دیگر مواد اولیه بازیافتی است، ولی هر کاهشی بودن قیمت هر کیلو پلاستیک گلخانه بی دلیل نیست، تنها ضرر آن، باعث می شود که نایلون ها کمی بوی نامطبوع بگیرند و همچنین  رنگ آن‌ها کمی تیره و کدر شود. همچنین مقاومت نایلون گلخانه،  نیز کاهش پیدا می‌کند و آن کیفیت مطلوبی که مشتریان عزیز توقع دارند را دیگر ندارد. عواملی که در قیمت گذاری سفارش پلاستیک گلخانه تاثیر مستقیمی دارند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت پلاستیک گلخانه

  • نوع سفارش شما متناسب با پوشش مناسب پلاستیک گلخانه خود.
  • افزودنی که قرار است به پلاستیک گلخانه اضافه شود به همراه میزان درصد افزودنی
  • استفاده از مواد اولیه درجه ۱ یا ۲  در نایلون گلخانه
  • تاریخ روز مواد اولیه پتروشیمی
  • رنگ بندی های نایلون گلخانه
  • ابعاد نایلون گلخانه
  •  هیچ محدودیتی در طیف رنگ‌بندی وجود ندارد، اما می توانید در هر طیف رنگ‌بندی که می خواهید، نایلون گلخانه خود را سفارش دهید. برای رنگی کردن نایلون، از افزودنی مستربچ رنگی استفاده می‌شود که به میزان کمی، باعث افزایش قیمت نایلون گلخانه خواهد شد. سفارش پلاستیک گلخانه به صورت رنگی تا حدودی به دفع اشعه های مضر خورشید تاثیرگذار است؛ رنگ های رایج فیلم‎‌های گلخانه‌ای شفاف، مشکی، سبز و زرد هستند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پوشش پلاستیک

انواع مختلف دستگاه های فیلم استرچ کدام هستند؟

انواع مختلف دستگاه های فیلم استرچ کدامند؟

انواع مختلفی از دستگاه فیلم صورت وجود دارند که هرکدام مزایای مخصوص خود را دارند که در این قسمت به آنها اشاره خواهیم کرد.

در یک دسته بندی بسیار کلی می توان دستگاه های فیلم استرچ را به دو گروه دستگاه فیلم استرچ دستی و ماشینی تقسیم کرد.

انواع فیلم استرچ

فیلم استرچ در انواع مختلف و گوناگونی تولید می‌ شود. در ادامه مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترین انواع فیلم استرچ‌ ها را به صورت مختصر مورد بررسی قرار می‌ دهیم:

فیلم استرچ دستی

رول نایلون استرچ به کمک یک نیروی کار به دور محصول پیچیده می‌ شوند. از این نوع فیلم استرچ‌ ها معمولا در کترینگ‌ ها، آشپزخانه، قنادی ها استفاده می‌ شود. فیلم استرچ دستی همانطور که از نامش پیداست، به کمک نیروی دست مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
دقت داشته باشید که این رول‌ ها باید از لطافت و کشش مطلوبی برخوردار باشند. همچنین با در نظر گرفتن نیروی انسانی در پیاده سازی فرآیند استرچ کردن، سرعت کار بسته به نیروی انسانی کمتر می‌‌ باشد.

فیلم استرچ ماشینی

این نوع فیلم استرچ در دستگاه‌ های مختلف استرچ پالت مانند استرچ پالت گردان، استرچ پالت فرودگاهی، شیرینگ پالت و … مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از آن جایی که از فیلم استرچ ماشینی برای کشیدن فیلم استرچ از ماشین استفاده می‌ شود، ضخامت، طول و میزان کشش این نایلون‌ ها از مدل‌‌ های دستی بیشتر در نظر گرفته می‌ شود.
فیلم استرچ ماشینی اغلب در صنایع مختلف کاربرد داشته و به صورت اتوماتیک با سرعت بالا انجام می‌ شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پوشش پلاستیک

دستگاه شیرینگ پک دستی چیست؟

دستگاه شیرینگ پک دستی چیست؟

شیرینگ یک نوع از پلاستیک است که در صنعت برای بسته بندی محصولات مختلف از آن استفاده می شود. همانطور که میدانید یکی از دلایل عمده ای که  دستگاه شیرینگ پک محبوبیت بسیار زیادی را پیدا کرده است، این است که کمک بسیار زیادی در فرایند بسته‌بندی محصولات به ما میکند.

باید بدانید که محصولات بسیار زیادی روزانه در حال منتقل شدن هستند. محصولات بسیار زیادی وجود دارند که حساسیت بسیار زیادی دارند، مانند مواد غذایی، مانند مواد دارویی و غیره. پس بسته‌بندی این محصولات بسیار با اهمیت است. با استفاده از دستگاه شیرینگ پک، یک لایه سلفون به صورت وکیوم شده روی محصولات را می گیرد. هم از محصول مراقبت می کند و هم این که در فضای کمی تعداد زیادی را می توانیم قرار دهیم.

دستگاه شیرینگ پک دستی ارزان و مقرون به صرفه

دستگاه شیرینگ پک دستی و ارزان، نوعی دستگاه بسته بندی است که از گرما برای جمع آوری لایه های شیرینگ دور محصول استفاده می کند. این دستگاه در مدل های مختلفی از جمله دستگاه نایلون شیرینگ پک دستی، دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک، دستگاه شیرینگ پک تونلی، دستگاه استرچ پالت و ... طراحی و عرضه می شود که بسته به نیاز کارخانه ها و محصولات مختلف ساخته و تحویل می شوند. مانند بسته بندی طعم دهنده غذا، شیرینگ پک نوشیدنی ها غیر الکلی، بسته بندی کاشی و سرامیک و غیره...

شیرینگ پک کردن، فرآیند محافظت و بسته بندی از یک محصول خاص در هنگام عرضه به بازار  می باشد. علاوه بر این، ما بسته بندی یا همان شیرینگ پک را به عنوان یک سیستم یکپارچه، حمل و نقل، ذخیره و فروش کالا می شناسیم. دستگاه های شیرینگ پک اغلب در مشاغل کوچک استفاده می شود. برای شیرینگ کردن، از دستگاه شیرینگ پک دستی ارزان قیمت نیز استفاده می شود. این دستگاه معمولا برای بسته بندی های کوچک و در حجم کم استفاده می شود.

همچنین شما می توانید مقالات دیگر سایت پوشش پلاستیک صائن را با عناوین فیلم استرچ و نایلون گلخانه ای را مورد مطالعه قرار دهید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پوشش پلاستیک

مزایای استفاده از نایلون گلخانه ای کدام است؟

مزایای نایلون گلخانه ای کدام است؟

  • در میزان هزینه ها صرفه جویی بسیار زیادی می کند. یکی از مزایای نایلون گلخانه ای صرفه جویی در میزان هزینه ها است. هزینه استفاده از نایلون گلخانه ای بسیار کمتر از گلخانه شیشه ای است.از طرفی هزینه گرم کردن و حرارت دادن در گلخانه های نایلونی حدود ۵۰ درصد کمتر از گلخانه های شیشه ای است.از طرفی به خاطر سبک بودن نیاز به اسکلت بسیار محکمی ندارد، پس از این جهت نیز در هزینه ها صرفه جویی بسیار زیادی می شود.
  • بسیار راحت احداث می شوند. با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارند زمان نصب بسیار راحت احداث می شوند. از طرفی اگر اشتباهی در کار رخ دهد خسارت بالایی به ما وارد نمی شود. همچنین اگر که قصد تعویض شیشه ها را داشته باشیم یا اگر همانطور که گفته شد خسارتی به شیشه ها وارد شود، هزینه ی تعویض کردن آنها بسیار سنگین است. در صورتیکه اگر بخواهیم نایلون گلخانه ای را تعویض نمایید و یا اینکه آن را جایگزین نماییم، بسیار هزینه کمتری برای ما خواهد داشت و همچنین بسیار راحت تر این اتفاق می‌افتد.
  • در زمان بسیار کمی احداث می‌شوند. به یکی دیگر از مزایای نایلون گلخانه ای رسیدیم. زمانی که شما از نایلون گلخانه ای استفاده می کنید حتی می توانید خودتان، اگر که اندازه گلخانه متناسب بود، به تنهایی عملیات احداث را انجام دهید. این کار زمان زیادی را از شما نمی گیرد. شما می توانید در ۲ تا ۳ روز این کار را انجام دهید، ولی اگر گروهی برای انجام داشته باشید، این عملیات را در یک تا دو روز می توانید به پایان برسانید.
  • پوششی یکپارچه هستند. در زمان احداث، این نایلون ها، مانند شیشه به صورت تکه تکه نیستند بلکه این پوشش به صورت یکپارچه احداث می شود. 
  • گرما را به بهترین شکل ممکن نگه میدارند. یکی از مزایای نایلون گلخانه ای این است که با توجه به مکانی که زندگی می کنید و شرایط آب و هوایی که وجود دارد، شما انتخاب می کنید که از چه مدل پلاستیکی و با چه موادی استفاده کنید. بعضی از انواع این پلاستیک ها هم بسیار راحت نصب می شوند و هم این که گرما را به بهترین شکل ممکن برای شما نگه میدارند.
  • طول عمر بسیار بالایی دارند.  یکی از موارد بسیار مهم از مزایای نایلون گلخانه ای، طول عمر بسیار بالای آنها است. در مواردی که شما  لایه‌های بالاتری استفاده کنید، که این نایلون های گلخانه‌ای چند لایه شوند، طول عمر بیشتر از آن چیزی که مد نظر شما هست را به شما تحویل میدهند. پس اگر به دنبال کاری هستید که طول عمر بسیار بالایی داشته باشد، باید انواع نایلون های گلخانه را بشناسید و بعد آنها را انتخاب کنید.
  • مقاومت بسیار بالایی دارند.  یکی از مزایای نایلون گلخانه ای که بسیار با اهمیت است، مقاومت بسیار بالای آن است. در مواردی که از نایلون گلخانه ای چند لایه استفاده می‌شود، حتی مقاومت و قدرتی بالاتر از گلخانه شیشه ای را ارائه داده است. اگر که از  نایلون گلخانه ای نازک استفاده می کنید، حتماً باید با هر تغییر آب و هوایی این  نایلون را عوض کنید چرا که استقامت خود را از دست میدهد. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پوشش پلاستیک

چه مواردی قیمت فیلم استرچ را تغییر می دهد؟

چه مواردی وجود دارد که قیمت فیلم استرچ بسته بندی را متمایز می کند؟

 مواردی وجود دارند که باعث می شود که قیمت فیلم استرچ بسته بندی تغییر کند. افرادی بسته به نوع فعالیت خود تصمیم می گیرند که از فیلم استرچ چند لایه استفاده کنند. تا پنج لایه می‌توانیم از انواع فیلم استرچ استفاده کنیم. این کار کاملاً بستگی به نوع محصول شما دارد. یعنی افراد زیادی هستند که از همان فیلم استرچ بسته بندی یک لایه استفاده می کنند و بسیار راضی هستند. اما موارد دیگری نیز وجود دارند که قیمت فیلم استرچ بسته بندی را تغییر می دهند. مواردی که ما می توانیم در زمان سفارش فیلم سرچ خود تاکید کنیم که این فیلم استرچ باید این ویژگیها را داشته باشد و به عنوان مثال اگر که حتی در فضای اینترنت جستجو کنید می‌بینید که فیلم‌ استرچ در انواع رنگ های مختلف وجود دارد. و شما نیز می‌توانید در رنگهای مختلف آن را سفارش دهید. مورد دیگر این است که شما در زمان سفارش میتوانید تاکید کنید که قصد دارید فیلم استرچ تان دارای یو وی باشد. موارد زیاد دیگری نیز وجود دارند که می توانید با اضافه کردن آن موارد و امکانات قیمت فیلم استرچ بسته بندی خود را بیشتر کنید. که کاملاً طبیعی است هر چقدر امکانات بیشتر شود هزینه نیز بیشتر می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پوشش پلاستیک

یک شرکت معتبر در شیرینگ پک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از مهم ترین معیارهایی که یک شرکت معتبر باید داشته باشد، سابقه کاری او است. اگر سالهای زیادی مشغول به فعالیت باشد که بسیار بهتر است ولی اگر چند سال است که پا به این عرصه گذاشته است، باید در این عرصه خوشنام باشد.

 مورد دیگری که وجود دارد این است که شرکت معتبر در نایلون شیرینگ پک، باید متخصصانی داشته باشد تا افراد را در خرید کمک و راهنمایی کنند.

 از طرفی انواع مختلف دستگاه های شیرینگ پک را باید داشته باشند. شرکت های مختلفی وجود دارند که بر اساس سلیقه و نیاز کاربر دستگاه را می سازند. یک شرکت معتبر نیز باید این امکانات را برای کاربر فراهم سازد.

مورد دیگر بحث هزینه است. شرکت های بزرگی در ایران وجود دارند که به دلیل اعتبار بالایی که دارند، دستگاههای خود را به قیمت بالاتر از قیمت بازار به فروش می رسانند. دلیل آن هم این است که برند شان بسیار معروف شده است. ولی باید قید شود که یک شرکت ایده آل باید هزینه مناسبی هم از خریدار بگیرد.

 مورد بعدی این است که این شرکت های معتبر باید از جنس های بسیار با کیفیتی در کار خود استفاده کند و دستگاه های باکیفیتی را به مشتری ارائه دهند.

 مورد دیگری که این شرکت معتبر باید داشته باشد، ضمانت پس از خرید و همچنین رضایت مشتریان قبلی است. مشتری باید خیالش راحت باشد که پس از خرید اگر دستگاه مشکلی داشت، شرکت هم آن را درست خواهد کرد و اگر مشکل عمیق بود، دستگاه را پس می‌گیرد. یک شرکت معتبر این اطمینان را برای مشتری خود به وجود می آورد. از طرفی یک عامل بسیار مهم دیگر رضایت مشتریان قبلی است. حتی اگر که یک شرکت یک مشتری فقط داشته باشد، باید تمام تلاش خود را بکنند تا آن یک مشتری را راضی نگه دارد تا مسیر پیشرفت خود را هموار کند.

میتوانید در سایت پوشش پلاستیک صائن مقاله های فیلم استرچ و نایلون گلخانه ای را مطالعه بفرمائید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پوشش پلاستیک

نایلون شیرینگ پک چیست؟

نایلون شیرینگ پک چیست؟

نایلونی بسیار نازک و شفاف است که به وسیله دستگاه شیرینگ پک به دور محصولات پیچیده می­شود تا از آلودگی حفظشان کند و هم اینکه به آنها نظم ببخشد.

نحوه کار کردن دستگاه شیرینگ پک:

برای این که محصولات توسط دستگاه بسته بندی شوند توسط یک نوار نقاله به داخل کوره دستگاه شیرینگ پک هدایت می­شوند. دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک در آنجا نایلون شیرینگ پک را دور محصولات قرار می­دهد و توسط حرارت به تن محصولات محکم می­کند. در ادامه در انتهای کوره محصولات از جلوی فن هایی که کارشان خنک کردن است رد می­شوند تا نایلون شیرینگ پک کاملا به تن محصولات دوخته شود. در انتها مشاهده می­شود دور تا دور محصول را یک نایلون پلاستیکی شفاف پوشانده است که همین نشان از درست انجام شدن عملیات شیرینگ است.

مزایای استفاده از نایلون شیرینگ پک:

امروزه صنعت بسته بندی همزمان با پیشرفت تکنولوژی بسیار رشد کرده است و این رشد سبب شده است بسته بندی کردن در کارخانجات یک امر بسیار حساس و مهم تلقی شود تا این حد که هر کارخانه برای خود یک تیم اختصاصی برای بسته بندی کردن مناسب محصولات دارد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پوشش پلاستیک

عوامل موثر بر قیمت نایلون گلخانه ای

طول عمر نایلون گلخانه ای:

اولین نکته ای که در انتخاب نایلون گلخانه های موثر است و همچنین بر قیمت نایلون گلخانه ای نیز تاثیر زیادی دارد، طول عمر آن است. نکته ای که وجود دارد این است که پلی اتیلن بر اثر گرما و نور خورشید تحت تاثیر و خرابی قرار می گیرد. یکی از گزینه هایی که وجود دارد این است که می توانید از نایلون فصلی استفاده کنید. این گزینه برای گلخانه هایی که به صورت فصلی فعالیت می کنند، یکی از بهترین گزینه ها است. یعنی حتما بعد از پایان فصل مربوطه باید تعویض شود. نایلون گلخانه‌ای که ما به شما پیشنهاد می دهیم برای تمامی چهار فصل مورد استفاده قرار می گیرد و همین مورد باعث می شود که قیمتی حدود دو برابر کوپلی متر داشته باشد. در آن از UV ثابت کننده استفاده شده است، که درصد خرابی را بسیار پایین تر می آورد. اما اگر که شما در منطقه زندگی می کنید که از لحاظ آب و هوایی متفاوت تر است، یعنی این که به عنوان مثال باران بسیار زیادی می بارد، این مورد را نیز باید در نایلون گلخانه ای که قرار است استفاده کنید لحاظ کنید و قطعاً هر چقدر که تعداد این موارد بیشتر شوند قیمت نایلون گلخانه ای شما بیشتر می شود و باید بودجه بیشتری برای خرید آن کنار بگذارید. 

ضخامت نایلون گلخانه ای:

معمولا نایلون های گلخانه ای یک لایه در ضخامت ۳ ، ۴ و ۶ میلیمتر وجود دارند. و در حالت معمول مواردی با ضخامت ۳ و ۴ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. ضخامت ۶ میلیمتر را بهتر است در نایلون های چند لایه ای مورد استفاده قرار دهید. ما این بخش نیز متوجه شدیم که ضخامت تاثیر مستقیمی بر قیمت نایلون گلخانه ای دارد. شما بر اساس منطقه ای که در آن زندگی می کنید تصمیم میگیرید که از چه ضخامتی استفاده کنید. افراد زیادی وجود دارند که نمی دانند باید چه نایلون گلخانه ای و با چه قیمتی را انتخاب کنند. در اینجاست که حتماً باید متخصصانی در این زمینه وجود داشته باشند که شما را در امر انتخاب راهنمایی کنند. ما در شرکت پوشش پلاستیک صائن، این افتخار را داریم که افراد زیادی مشاوره های خود را از متخصصان ما می گیرند و در همین راستا توانسته ایم که مشکل افراد بسیار زیادی را در این زمینه حل کنیم. 

کنترل تقطیر در نایلون های گلخانه ای:

این مورد از جمله مواردی است که به صورت جلوگیری از چک کردن تقطیر ظاهر می شود. این مورد هم می تواند روی نایلون اسپری شود و همچنین میتواند در میان لایه های نایلون گلخانه ای حضور داشته باشد. اما اگر که بخواهیم در میان لایه ها آن را قرار دهیم، حداقل دو لایه نیاز داریم. قطره های تقطیر هم مانع از انتقال نور خورشید به اندازه کافی می شوند و هم اینکه اگر بر روی گیاهان چکه کنند، می توانند باعث بیماری در میان گیاهان شود. به خاطر این مضراتی که تقطیر برای گیاهان دارد باید آن را کنترل کرد. مورد دیگری که وجود دارد کنترل مه است. باید مه صبحگاهی و همچنین مه اواخر عصر را کنترل کرد. اگر که شما تشخیص دهید که با توجه به محیطی که در آن زندگی میکنید و همچنین جایی که گلخانه ی شما در آن وجود دارد و یا با توجه به شرایط گیاهان تان، می خواهید که کنترل تقطیر و مه، درون نایلون گلخانه ای شما وجود داشته باشد، قطعاً در قیمت نایلون گلخانه ای شما تغییراتی به وجود می آید. پس این مورد هم یکی دیگر از مواردی است که باعث تغییر در قیمت میشود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پوشش پلاستیک