انواع دستگاه های شیرینگ پک کدامند؟

به عنوان یکی از انواع دستگاه های شیرینگ پک، باید به سشوار صنعتی اشاره کرد. قاعدتاً چون تمامی فعالیت این دستگاه به صورت دستی انجام می‌گیرد، پس برای مصارف کم مورد استفاده است. یعنی زمانی که تعداد محصولات ما کم باشد، می‌توانیم از این استفاده کنیم. نحوه عملکرد این دستگاه به این شکل است که فیلم مخصوص را بر روی محصول قرار داده و بعد با سشوار، به آن حرارت وارد می کنیم تا پلاستیک به محصول بچسبد و آن به خوبی بسته بندی شود.

یکی از انواع دیگر دستگاه شیرینگ پلی اتیلن است. تفاوت این دستگاه در این است که، از این دستگاه برای بسته بندی محصولاتی استفاده می‌کنیم که نیاز به نایلون شیرینگ پک محکم دارند و بسته بندی آنها برای ما بسیار با اهمیت است. 

از لحاظ کار کردن هم می توانیم انواع دستگاه های شیرینگ پک را به این شکل دسته بندی کنیم: دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی. در دستگاه های نیمه اتوماتیک و دستی نیازمند اپراتور هستیم، که عملیات را برای ما انجام دهند. آنها حتماً باید آموزش دیده باشند. پس بهترین‌ دستگاه در این زمینه دستگاه‌هایی هستند که آموزش آنها بسیار سریع و راحت باشد. قاعدتا قیمت دستگاه شیرینگ پک با توجه به این معیارها متغیر است.

ولی باید یادتان باشد که اگر تعداد محصولات تان زیاد باشد، قاعدتاً باید از نمونه اتوماتیک استفاده کنید. یعنی اگر برای یک کارخانه قرار است که بسته بندی را انجام دهید، بهتر است که نمونه اتوماتیک انتخاب شود. ولی اگر معیار اصلی شما قیمت دستگاه شیرینگ پک است که نمونه های دستی قیمت پایین تری دارند.

 شرکت ما توانایی فراهم کردن انواع مختلف دستگاه های شیرینگ پک را برای شما دارد. همچنین ما می‌توانیم با توجه به نیاز و کاربرد شما به شما مشاوره دهیم، که کدام یک از دستگاهها برای شما بهتر است. برای اینکه از آخرین و جدیدترین قیمت دستگاه شیرینگ پک اطلاع پیدا کنید با ما تماس بگیرید.

همچنین در سایت پوشش پلاستیک صائن مقالات متعدد دیگری در زمینه ی فیلم استرچ و نایلون گلخانه ای وجود دارد که می توانید آنها را مورد مطالعه قرار دهید.